Dün devlet hastanesine gittim 16+ 5 günlük hamileyim cinsiyet söylemedi 2 hafta sonra gel dedi bende dayanamadım ordan özel hastaneye gittim kesin kız dedi bana orda sizce cinsiyet değişir mi bi kaç zibinda aldım pembe renk yani demek istediğim özele gidipte cinsiyette yanılma oldu mu kimsede merak ettim❣