Kızlar merhaba ben trendyoldaki genel yorumlara bakarak sleepy natural Bebek bezinin 2 numarasını sipariş verdim. Çünkü normal bezlere göre 1 numara yenidoğan olanın diğer bezlere göre minik olduğunu yazmışlar bazıları,hatta prematüre bebeğe göre diyen de vardı, riske atmak istemedim bebeği ilk günlerde sıkmasın ve göbek bağına filan değer diye. Aranızda kullanan var mı yenidoğan ya da 2 numarasını. 40 lı aldım zaten eğer kullanan yeni Doğum yapmış anneler varsa ona göre 1 numarasını da sipariş vericem 2 büyük oluyo diyen varsa