M_1_2 Bebeğinizi hissediyormusunuz. Bn iki gğn önce böyl ebir kayma hissetmiştim ama iki gğn önceydi daha hiç hissetmedim.. 19.haftadayım. Karnımın bazen önü seertleşiyor ama bazende yumuşacık oluyor her tarafı. Sizin durumlar nasıl…..
aylh4467 M_1_2 18 haftaya girdim bende arada seğirme gibi şeyler hissediyorum bu günlerde sıklaştı baya
34_21_23 M_1_2 valla ben 18+5 teyim hala net hissetmedim. Bazen birşeyler oluyor o an bebek diyorum sonra yok değildir diyorum 😀 dün gece rüya gördüm uyandım rüya etkisinden uykuya geçmem biraz uzun sürdü o sırada karnımda birşey pıt pıt vurdu gaz baloncuğu gibi herhalde oydu 😀
Dilaam M_1_2 bende 18+5 oldum bugün ikinci geb ligin aslında 17 den beri hissediyorum gibi ama hiç bırinden emin olamadim taaki dün biraz daha sert bı şekilde hissedene kadar💓
Crn1996 plakayerli adet sancısı gibi agrılarım oluyor bazen kasık agrım oluyor bıcak saplanır gibi sonra geciyor normalmis bu tarz agrılar ☺️
Busra3509 plakayerli benim sürekli adet sancım var 18 haftaya girdiğimden beri sanki adet olacak gibi hissediyorum Kasıklarım Karnım çok ağrıyor
LETHE Merhaba 18 haftamdayim. Ben 1 hafta önce karinca gezer gibi birsey hissettim sonra bir kere dha oldu sanırım oydu hareket daha hissetmedim. Bende akıntı çoğaldı sizlerde öyle mi? Tedirgin etti beni cuma doktora gidicem
Crn1996 LETHE benim de akıntı cogaldı canım doktorum normal dedi beyaz akıntı arttı bu dönemlerde normalmis☺️
Ebrumihrimah 34_21_23 19+3 oldum geçenlerde elim karnımda bekliyorum bileğinde nabız atarya öyle birşey oldu 😂 bebekmi gazmi bilemedim 😂
Crn1996 M_1_2 biz de 18 haftalık olduk bazen kayma gibi bende hissediyorum düzenli olarak degil arada hissediyorum ☺️
egeliz Crn1996 bende aynıyım birden elektirik çarpmış gbi oluyorum geçio 10 saniye içinde 20 sinde kontrolüm sorcam ama internetde rahim büyüdüğü için diolar♥️
plakayerli Crn1996 dün ilk defa adet sancım oldu ama tüm gece geçmedi dondum çok üşüdüm ilk defa olunca da baya korktum :)
Derinin-annesi egeliz elektrık carpması gecen haftslsrda bana da cok oldu.Hatta iki kere sigorta attırmıslıgım var:)Doktor normal oldugunu soyledigi.Daha once hamılelık yasayan arkadaslarımda da olmus.
Zeycannn Ebrumihrimah 19+2 oldu bebeğim ben de ilk defa dün hissettim göbeğimin altında nabız gibiydi ama her zamankinden çok farklı 🌺
maviscik77 M_1_2 hissediyorum özellikle sırt üstü yatınca hemen kıpırdıyor , Benim de bi sabah karnım var bi sabah hiç yok gibi normalmiş ama
Crn1996 plakayerli yok canım olabiliyor bunların hepsi ben de bazen kasık agrısıyla uyanıyorum bazen üsüme bazen birden sıcak basma cok normalmis yani ❣️
plakayerli Busra3509 gerçekten mi benim de dün oldu çok korktum tıpkı adet olacak gibiydim. Yani bu da rahim büyüdüğü için mi oluyor sebebini anlayamıyorum doktorum magnezyumu artır birkaç gün dedi siz ne yapıyorsunuz ağrınız olduğunda nasıl rahatlıyorsunuz
egeliz Derinin-annesi hahaha 😂 valla 7 yaşında oğlum var onda hiç olmamıştı bunda oluo şaşırıyorum her gebelik farklı 🥰