Mom8 Suzitysz amin inşallah hayır daha 33+2 yim 38-39 arası sezeryan olcam az daha devam edersem kaplumbağa gibi olcam iyice top gibi gezcem ortada😅😅
ssuleeyuce Suzitysz ay benimde ole ya ozellikle sol elim ben acaba ters bisi yaptim ondanmi diye dusunuyordum. Elimin ustu ve patmaklarimda resmen sizlama var.
ssuleeyuce Suzitysz bende duymamistim o yuzden yanlis bi hareket uaptim ondan elim agriyo falan diye dusunuyodum. Megerse hamileliktenmis oda :)
Sahika8989 Suzitysz ay bi tek benmiyim dedim yemin ederm sabah aglicaktm o kdr cok agriyoduki inan bana davul gibiydi bide sisiyo eklem yerleri koluma kadar vuruyoo
Mapleleaf Karpal tunnel sendromu buyuk ihtimalle bende de var biraz arastirin isterseniz gebelikte sik rastlanan bir durum
Sahika8989 Suzitysz bide sol elim yuzuk parmagim ile orta parmagim o kadar agriyo ki sisiyo ve koluma kadar vuruyo sabah ovalaya ovalaya aglicaktimm elini yukariya kaldir biraz iyi geliyo ama saniyelik kuzumm
hope34 Suzitysz 32den beri ellerim uyusuk parmak uclarımı hissetmiyorum. Tuzsuz yiyorum bol su iciyorum ama nafile doktorum normal diyor.