Zeykem banada hemşire arkadaşım önermişti eczaneden al dedi ama eczanelerdede yok.. bnde13. haftadayım 3 haftadır zeytinyağ sürüyorum yoksa duramıyordum ağrıdan.. ondan önce bebek yağı sürdüm onun faydasını görmedim ama zeytinyağ acısını dindirdi ☺ Aktardn bakıcaktım ama bakmaya fırsatım olmadı.. teşekkür ederim