PinarOmurAvcioglu Hira bu kremler bebekleri emzirirken bile silinmeye gerek kalmayan kremlerdir bence alerjiniz olacagini sanmiyorum tabiki siz daha iyi bilirsiniz lansinoh en cok tercih edilendir eczanenize de danisabilirsiniz
Nur55 FatmanurHas bilmiyorum valla ısrarla en küçük olanı dedi internetten baktı gösterdi üstelik bende anlamadım
beyzanur06 Nur55 insallah bende cogunluk bunu kullanıyor tavsiye ediyor diye aldm bakalm erkendenn kullancaz insallah dogumdan sonra yara falan olmaz faydası olur erken kullanmanın
Hlya88 Lansinoh tavsiye ederim ilk dogumumdada kullanmıştım yikamadan emzirebiliyorsunuz 10 ml yetiyor daha fazla almaniza gerek yok vazelin gbi hemen sürülüyor
Nur55 Hlya88 bana da doktorum illa en küçüğünü al dedi niye anlamadım ama çok minik dediğiniz gibiyse işlevi iyi olduğu için yeterli oluyo demekki
B8use Nur55 bende lanainoha basladim 32 deyim umarim.ise yarar onun oncesinde karnima sürdüğüm catlak kremi ve yagindan göğsüme de sürüyordum
Nur55 Momsbaby 32.5 10 ml olanı biraz pahalı geldi bana fiyatı çok küçük zaten minicik bişey işlevi iyidir inşAllah 🙂
beyzanur06 Nur55 evet oyle yaparz kuzum bu arada ben 40 ml olanını hepsiburadadan 37.90a siparis verdim indirimde isterseniz ordan siparis verin
Hlya88 Nur55 aynen oyle islevi iyi 40 ml mi zamannda 3 kisi kullanmistik yinede vardi dibinde ama belli bi zamanı var zaten o gecince kullanamiyorsun eczaneden aldm ben 10 ml 20 tl internette cok pahali bilginiz olsun