Talhaa ilaç suni sancı işte dil altı hapı veriyorlar bana 4 kere verdiler saat 2 de başladılar 7 de düşmeye başladı aşırı kanama oldu boş keseydi çocuk yoktu ona rağmen çok zor düştü parça kalmış diye 2 kere de kürtaj yaptılar bağıra bağıra canım çıktı Rabbim yardimciniz olsun devlet Hastanesi’ne düşün yeter ki gebertmeden cikartmiyorlar