2pasaannesi hiç öyle düşünme canım her bebeğin yapısı farklı sonuçta benim diğer iki oğlum farklıydı 3800 doğdu doğurama kadar jelibon yedim abur cubur diğeri iri bebekti 4300 doğdu doğru düzgün yiyemiyordum et tüketmiyordum simdi de aşırı bi boğazım yok bi kahvaltı bi akşam yemeği belki acıkırsam akşam üstü yiyorum bebisine diğer bebislerle kıyaslama sağlıklı doğsunlar yeter bence