Ebr_ Merhaba arkadaşlar Pendik şifanın doğum odaları falan nasıl bilen var mi Dr. Nihan hanim icin gitmek istiyorum ama hastane konusunda endiseliyim. Yada bu civarlarda doktor hastane oneriniz varmidir uygun fiyatlı teşekkür ederim
esraizmirli Ebr_ ben çok iyi şeyler duymadım canım en önemlisi bebek yoğun bakımı yok o hastanede bende pendik medipole gidiyorum normal doğum 2400 dü yanlış hatırlamıyosam
esraizmirli bersu yani bebek yoğun bakımı yok daha ne olacak canım Allah korusun acil bişey olsa başka yere sevklemi uğraşıcaksın bence en önemli detayı bu zaten yoğun bakım olmaması
bersu esraizmirli ben var biliyorum .. 3.kat servisinde 🤔 ben onu gittiğimde teyitliyim . kızımıda orda doğurmuştum. bi baklım . tbiki önemli . ben gördüm bide 3.katta bebek yoğun bakımı diye alla alla . Sana yok mu dediler direk 🤔