Merhaba hanımlar, geceleri bacak ağrısından uyuyamıyorum önceden bacaklarımı yüksekte tutunca geçiyordu şimdi o da fayda etmiyor sadece düz yatınca rahatım o da bebiş için uygun değil. Neredeyse 5 dk bile sürmüyor yatış şeklimi değiştirmem. Bir önerisi olan varsa duacısı olurum :)