Mavilotta 2. gebeliğimde bi sorun yoktu aslında geriden geliyodu sadece 2 damar vardı ama kaç doktora gittiysem sorun olmadığı söylenmişti ta ki 7 aylıkken kontrole gittiğimde kalbinin durduğunu öğrenene kadar.. patolojiye gönderdik bi sorun çıkmadı bebekte ben pıhtılaşma testi yaptırdım orda pıhtılaşma çıktı.. Bu hamileliğimde bebeğimin böbrekleri çalışmıyordu idrarını yapamıyodu suyu sıfırdı doktorun dediğine göre 5 binde bir olan bişeymiş bi sonraki hamilelikte yaşamazsın bu tarz bişey demişti ama 1 2 sene sonra tekrar gebelik düşündüğümde ya direkt tüp bebek yaptıracağım ya da gerekli olan hangi testler varsa hepsini yaptırıp öyle kalacağım😔