Sdfdn ıkı aylık hamıleyım Canım ben ya Doktoruma soyledım oda Iste bı sorun yok falan hersey normal dedı Her ıhtımale karsı ıgne yapalım dedi Progestan werdı ıste bıde Sadece aksamları ıcıyodum sımdı sabah aksam werdı lekeden dolayı tedrgın oldum bır an😏 bırde ıgne falan wurduya doktor ondan bıraz seyoldum😏