kubrayylmz Adet olcakmış gibi sancım var çok agrıyor doktora da gittim düzelmedim bi ara kustum yalancı sancı böyle mi oluyor nasıl iyi olurum kaç gündür kalkamıyorum bile yerimden
nur94_ kubrayylmz kaç haftalıksınız ? Ben 35+3 dünden beri geberiyorum sancıdan şimdi doktora gidicem gerçi benim erken doğum riskim var ama suyum falan gelmedi sadece sancı çekiyorum