Dilarraa 2prens-annesi Rabbim hayırlısıyla sağlıcakla miniğini kucağına almayı nasip etsin canım darısı hepimize inşallah
MehZey 2prens-annesi hayırlı olsun sağ salim alasin kucağına insaAllah sende bize dua et sancimiz başlasın 40+1 olduk 😊 doktor neden yatırdı sancın mi vardı