Kızlar bugün 18+1 oldum. Gebeliğimin başından beri çok şükür hiç midem bulanmadı . Ama iki haftadır kahvaltıdan sonra hemen aniden midem bulanıyor ve ardından çok fena istifra ediyorum afedersiniz. Normal bi durum mu sizce kimi saçı çöküyor bebeğin ondan oluyor diyor . Gynoferon kan ilacını kullanıyorum 3 haftadır ondan da olabilir mi. Yada endişeneleneck bi durum var Mı sizce. Bu durumu yaşayan hamileler cvblarınızı bekliyorum yardımcı olur musunuz 🙏