melegegebe Bebegim 18 günlük gecmeyen sarilik var testler yapildi her sey normal ama karaciger enzimleri yüksek çıkmış . Bundan dolayi sarılığın atılmadığıni söyledi doktor ?? Bilgisi olan var mi?