ExpatMom 39+3 haftlık hamileyim, göbeğim hala aşağıya inmedi. Böyle olup da suyu ya da kendi sancısı gelen, suni sancısız doğum yapan var mı acaba?
MehZey ExpatMom bu sene gördüğüm bütün hamilelerin göbeği yukarıda doğumhanede gorduklerimin bile herhalde ebe yardımıyla cikicak bebişlerimiz başka çare yok 40+1 olduk hala yukarı da 😊
ExpatMom MehZey Hiç belirti de yok, sanki suni sancı yolları gözükecekmiş gibi geliyor böyle olunca. Ocak bebeleri gelmiyordu 🤦😊
MehZey ExpatMom bende de hiç yok malesef yapacak bişi yok bi hafta daha bekliycem insaAllah suniye gerek duymam sizde acele etmeyin bence anlatılana göre insanın kendi sancısı suniye kıyasen çok çok güzel ve dayanilabilirmiş
ExpatMom MehZey Istesem de acele edemiyorum, yurtdışında yaşıyorum. 42 den önce hiç müdahale etmiyorlar, herşey kendi akışında ilerliyor. İnşallah o zamana kadar doğurmuş oluruz kolaylıkla 😊
MehZey ExpatMom insaAllah ne güzel müdahalenin olmaması Türkiye de bazı hastaneler özellikle özel olanlar normal sağlıklı gebelikleri bile 37 de sezeryan yapmaya başladılar (hasta ve doktor rızası ile) oysaki 42 haftaya kadar da her geçen gün gelişimleri sürüyor 🤷🏻♀️ evet son ay zor odemidir uyku sorunudur huzursuz bacaklardir oturup kalkmada işlerimizi görmede sıkıntı yaşıyoruz ama bu kadar da gevşek davranılmamali diye düşünüyorum 🙄
ExpatMom MehZey Kesinlikle katılıyorum ve bu durum sanki 38-39 da doğurulması algısını oturttu kadınlar arasında. Elbette hepimiz bir an önce sıkıntılarımız bitsin ve kavuşalım istiyoruz ama dıkı takip ile 42 ye kadar beklenebilir, herşey yolundaysa gelmek istemeyen bebeyi zorla getirmeye çalışmak yanlış geliyor bana da.
MehZey ExpatMom aynen öyle mesela agirlastim diye 37 den sonra doğurmak istiyordum hele de bu sezeryan olanları duyunca daha çok baskı yapıyordum kendime gelmedi gecikti neden gelmiyor bı hafta erken olsa ne olacak sonra doktorun bı tırnak oluşumunun bile bir haftada gerçekleştiğini hiç acele etmemem gerektiğini söyleyince duruldum ben ne yapıyorum dedim sağlıklı olsun 42 yi görelim her geçen gün biraz daha gelişiyor 40+1 günlüğüz vakti ne zamansa o zaman gelicek zaten bana düşen hareketlerine dikkat etmek 3 günde bir nst ye gitmek takipçisi olmak
ExpatMom MehZey Bize burda nts bile yapmıyorlar aşırı rahatlar, daha bir kez girmedim. Ben de hareketleri takip ediyorum sadece, tek korkum mekonyum yaparsa diye ama düşünmemeye çalışıyorum. İyi düşünelim iyi olsun 😊
MehZey ExpatMom hic birşey kusursuz değildir oranın eksikleri burada var buranın eksikleri orada ☺️ takip edin hareketleri umarım sıkıntısız atlatirsiniz 🙏🏻