Kızlar belim kopuyor, sol yumurtalığımın olduğu yer ağrıyor, donuyorum, ağrı bacaklarıma atıyor, gaz yapıyor. Sanki birazdan adet olacakmışım gibi. Dün akşam 11’de başladı. Şu an iki tane üst üste yün yorganla yatıyorum anca ısındım. Doktora yazdım, magnezyumu artır bugün dinlen, geçmezse doktora git dedi. Hiç böyle bişey yaşayan var mı?