prensesimolacak suyum sinirdaydi duzeldi cok sukur.Bu hafta sadece 70 gr aldi.Haftaya tekrar kontrolum var yine kilo almazsa perinatolojiydi galiba yanlis yazmis olabilirim.Isteyebiliriz dedi.Karin cevresi 1 hafta geride olsa cok sorun degildi 2 hafta olmasi biraz can sıkici dedi iyi yani bunu koruyor arayi daha cok acmiyor dedi.Birde benim daha once bir erken dogum gecirmisligim var.Onun icin riskli biraz.Gerekirse erken alinabilecegini soyledi.Cok uzuluyorum insAllah kilosu durmaz.Yoksa zayif olmasina birsey demiyor saglikli bir bebek diyor.Size erken aliriz felan dedi mi.