Mlss canım bende sürekli hissederdim, her saniye varlığını hatırlatırdı şimdi 23+1 haftalığız o haftalarda da şimdi de öyle çok sık hissetmiyorum hareketlerini. Bazen yine çok sık hissettiğim oluyor ama eskiye nazaran daha az😏 Bende endişe duyuyordum ama daha yeni kontrolden ve detaylı ultrasondan geldik çok sağlıklı güzelliğim🐰 Bu haftalarda bebek hareketlerinde düzensizlik olabiliyormuş sanırım 30. Haftadan sonra düzene girer diyorlar bakalım😊