23 haftalık hamileyim hala karnım çıkmadı ve en sevdiğim uyuma şekli yüzüstü 🤷🏼♀️ Küçük bey rahatsız olduğunda tekmeleyip benim yatış şeklimi değiştirmediği sürece yüzüstü yatıyorum ben vallahi. İlk gebeliğimde de 25.haftadan sonra karnım çıktı onda da aynı şekildeydi hep yüzüstü yattım 🙈 herkese sağlıklı gebelikler hayırlı doğumlar 🤗❤💙