Sbnm06 ben de gurbetteyim yurtdışında ben de zorlu süreçlerden geçtim tüp bebek şu bu olmadı tam 10 yıl sonra gebe kaldım kendiliğinden kızıma, 9 ay boyunca her şey çok güzeldi , ama doğumdan sonra kaybettim bebeğimi. Şimdi 22 haftalık erkek bebeğine gebeyim. İnanır mısın cinsiyetin zerre kadar önemi yok , sen anne olmak istiyorsun kız annesi ya da erkek annesi değil. Kız erkek ne fark edecek onlar daha bebek. Yedir içir uyut ne gibi zorluğu olabilir erkek bebeğin. Bence dua et rabbim sana anneliği nasip etmiş, annelik güç gerektirir öyle kız çocuk erkek çocuk ayırmaz ( bakımı için diyorum )