Arz_trn18 benimde 36haftalık çıktı sancılarım fitil kullanıyordum 1 haftadır bi sıkıntı olmadım sancılar dışında bugün kontrol var bakalım ne dicek doktor ben sezaryanım alır mi daha bekletirmi bilmiyorum şuan 37yim . Tedavi ile bekletilir gönlünü ferah tut kötü düşünme hiç rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲😊