Btlcn benim de dolanmış hatta baya görünüyor zincir gibi Bi de çanta şeklinde omzundan yana doğru geçmiş 😅
Dr hicbir sorun yok 3 kere de dolansa normal doğabilir dedi
Bazen kordon kısa olabiliyormuş o zaman çok tehlikeli oluyomuş, bebeğin hareketi sıkı takip edilmeli hatta bazı gebelere yatış veriliyormus
Ama bizimki gevşek ve kordon kısa değil sanırım
39 haftaligim bu kacinci dolanma bilmiyorum bazen cozulüyor ama bebegim o kadar hareketli ki hala bir sekilde sarıyo kendini