Hanımlar kan sulandırıcı kullanıyorum tamambundan dolayı da olabilir ama benim diş etlerm olduğundan 2 kat fazla şişti dişlerim içine gömüldü ve her gece muhakkak 3-4 kere ağız dolusu kanla uyanıyorum ve gün içinde de 3-5 kere çokça kanıyor ve kanadığında sanki biri ağzıma yumruk atmış gibi kanıyor biri başlıyor arkasından 3 tane daha kanıyor bir aydın böyle . Diş hastanesinde randevu bulamıyorum . Dün gene aradım 29 ocağa kadar gene yok özele gidecek maddiyatta değiliz. Bu normal mi bilemiyorum ama çok fazla kan kaybediyorum günde iki kere kan ilacı içiyorum dudaklarım bembeyaz doktora kansızlığımı söyledim devam et ilacına vs diye geçiştirdi . Var mı doğal çözümü ya da benzerini yaşayıp tedavi gören?