Bahtek sadece belin mi ağrıyor oturduğunda yattığında geçiyor mu yada yatsan da ağrı giriyor seni kaldırıyor mu gerçek sancı belden başlar evet ama sadece belde kalmaz dünden beri diyorsun şimdiye çoktan sancıların başlamış olmalıydı dünden beri dediğin için diyorum yalancı sancı çekiyor olabilirsin ama gerçek sancı belden başlar belin sızım sızım sızlar hemen arkasından kasıkların ağrır ve ayakta girdiğinde ufak bir ahhh dedirtir ikisi aynı anda ağrır çünkü yattığında oturduğunda ağrı yine girer rahat vermez sonra karın bölgene yayılır ağrı ama karın bölgesine yayıldığında sancın 5 dakika da bire düşmüş olur sen sancılarının dakikasını tut hep aynı dakikada olursa düzenli demektir bu da doğum başlamış demektir ama atıyorum bi on dakika sonra girdi çıktı yarım saat sonra tekrar girerse yine takipte ol ama yalancı sancı olabilir dakikalar hep düzenli olur ve dakikalar azaldıkça sancın gittikçe artar önce adet sancısı gibi başlar 10 dakika da bire düştüğünde sancının 1-2 katı olur 5 dakika da bire düştüğünde adet sancısının 3-4 katı oluyor ama dayanılabiyor hiç korkma sağlıkla al kucağına inşallah