Melo24_ Kızlar dua edin bana. 2 ocakta özel de az da olsa kalp atışını duydum. Bugün devlete geldim Tahliller için, doktor kalp atışı yok dedi son adet tarihiyle uyumlu değil dedi. Çıktım özel de ki doktoruma gidiyorum şimdi😪
Beste0636 Melo24_ canım geç döllenme oldugunu biliyorduk zaten, korkma insallah bişey olmaz ultrason cihazından da değişiklik olabilir bazıları hassas oluyor daha erken duyulabiliyor
Bsraao Melo24_ aynısını devlette bana da söylediler haftası 3hafta geride dedi kalp atışı yok dedi özele gittim kendi doktoruma herşey normaldi kalp atışlarını da duyduk
Minikbebek25 Melo24_ yumurtlama tarihini biliyorsan korkma benim de 2 hafta geç döllenme Allah’ın izniyle duyarsın kalp atışını insallah
Melo24_ Beste0636 evet geç döllenme olabilir demişti doktor. Çok korkuyorum umarım Bir sıkıntı yoktur 😪 Yoldayım şimdi Randevum da yok inş Bakar doktor
ilseng Bende aynısını yaşamıştım özelde duydum devlet kalp atımı yok demişti. Biraz daha gelişmesini bekliyor sanırım devlet detaylı ölçmüyor
Melo24_ Muayane etmedi randevum olmadığı için üstümde o kadar para da yoktu giriş yaptıramadım. Alttan baktı mı diye sordu evet dedim bekleyelim bir kaç gün kanaman olursa direk gel dedi. Üzülme dedi. Ama bakmadı. Eşim de randevu al yarın gidelim muayane etsin dedi. Napsam sizce? Çok kötü durumdayım. Devlet de ultrasonografi uzmanı da baktı kalp atışı görmedi.
irorkay Melo24_ bence yarın özelden randevu alın. En mantıklısı bu. Hatta bugün başka bir hastanede var ise. İçiniz de rahat olur
Melo24_ irorkay Cuma gününe randevu aldım canım doktorumdan cuma boştu. Cumaya kadar bol bol dinlenicem evde. Psikolojimi toparlamaya çalışıyorum 😪 Herşey Allah’dan ama korkuyorum.. Alttan da görmeyince Daha çokk telaş yaptım. 2 ocak da normal ultrason da duydum çünkü özel de az da olsa. Belki de sonra durdu bilmiyorum.
Melo24_ Minikbebek25 son adet tarihim 11 Kasımdı Yumurtlama günüm de 25 kasımdı canım hesaplamama göre. 6+2 ymiş şu an bebek adet tarihime göre geride
Minikbebek25 Melo24_ geç yumurtlama kaynaklı geç döllenme olabilir ben beklenen adetten bir gün önce yumurtladim bu yüzden 2 haftalık geç döllenme olabilir yani üzülme
Melo24_ Minikbebek25 evet gwç yumurtlama olabilir canım ama beni tedirgin eden 2 ocakk da özelde kalp atışını az da olsa duydum ama devlete gittiğimde çarşamba kalp atışını görmüyorum ben sağlıksız gebelik olabilir dedi. O yüzden korkuyorum özelde ki doktora gidicem bugün
Beste0636 Melo24_ çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm 😞rabbim çok sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin sana, kaç gündür aklımdaydın dua ediyordum 😞hayırlısı böyleymiş
Zynpozl Melo24_ çok üzüldüm Rabbim en hayırlı ve kısa zamanda sağlıklı sıhhatli bir gebelik nasip etsin inşAllah
Melo24_ Beste0636 Allah’ın takdiri canım elimden bir şey gelmiyor.. 6+2 de durmuş gelişimi Ölmüş 2 ocakda kalp sesi duymuştum ya sonra durmuş kalbi. Yaşamıyormuş zaten 😪 Covid testi verdim sonuca göre kürtaja alıcaklar en geç pazartesi.