Ben ilk kızımda bütün bezleri denedim hepsi sızdırma, pişik vs yapmıştı. Bitek Prima aktif bebekten memnun kalmıştım, 3 numaradan sonra da prima külot bezle devam etmiştim külot bez acayip rahat. Şuan 2.kızıma hamileyim herkes sleepy çok övdüğü için sleepy 1 numara 30lu normal aldım. 2 ve 3 numara da bio natural yeni çıkan bezden aldım trendyolda şuan lansman fiyatı. Bakalım deneyip görücez, memnun kalmazsam sleepyden, primaya dönüş yapıcam çnkü sonçta oda yılların markası. Islak mendil de uni baby sarı paket kullanırdım içinde sadece su ve hindistan cevizi yağı vardı ama şimdi aradan 5 yıl geçti içeriği değişmiş malesef, onu da sleepy natural ve baby me yenidoğan aldım denemek için. İlk etapta temizleme pamuğuyla suyla ıslatıp temizlerim gerçi. Bez, mama, mendil gibi konularda instagramdan mühendisinoğlu sayfasından bakıyorum almadan önce o bütün içerikleri yazıyor tavsiye ederim annişler😍💞💞💞