Kızlar 3.5 aylık bebeğime bebelac mama kullanıyorum kilo alımı yemesi çok iyiyken son 1 haftadır çok istahsiz zorla yediriyorum. 1 ay önce 110 cc yerken şu an daha fazla yemesi gerekirken 90 cc yi bile zor yiyor bazen yediğinide geri çıkarıyor neden olabilir yaşayan var mı 😓