busracekerr internetten o kadar şey okuyup ben de korkuyorum ki. Siz doktora başvurun tahlil yapsınlar. Ben bir kaç gün önce o şikayet ile gittim hafif bir vajina enfeksiyonu dedi. Krem verdi. En başından beri akıntım hep olurdu şimdi durdu çok şükür. Korkmayın , inanın korkmak insanı daha kötü yapıyor. Ama ihmal de etmeyin, belki tahlillerde hiç bir şey çıkmaz belki de hafif bir enfeksiyon vardır krem ile geçer