Gulbahar3535 bana doktorum 32 den sonra hareketlerini kontrol et dedi. Sen bebeğinin günlük rutinini bilirsin eğer hareketlerinde azalma varsa hemen gel demişti. Tabi eğer iş falan yaptıysan veya o gün yorulduysan olabilir azalma ama eğer diğer zamanlara göre az ise gel dedi. Saate bak hareketlerini kontrol et bakalım sakin bir yerde canm