Ben 2 gün önce yaptırdım.gece 12 den sonra bir şey yemiyorsun.kutu kola boyutunda Elmalı glikosol verildi.1 saat sonra ölçüm yapıldı sadece bende.o da normal çıktı şükür.şeker açısından ben de endişeliydim ama sorduğumda içtiğim içecekte bir dilim pastadaki şekerde olduğu kadar şeker olduğu söylendi.