Zala sizin de az kalmış sayılır. Benimde yorucu hem kızım daha 2 yaşında bile yok hem de gebelik şekeri var, insülin kullanıyorum. Neyseki tansiyon yok bunda kızımda o da vardı erken doğdu preklemsiden ☺️ Oğlum büyük baya onun yükü yok pek neyseki 11 yaşında :)
sizin diğerlerinin yaşlar kaç?