happypregnant29 ben sabah aç karnına içiyorum. Yemekten yarım saat önce , fakat hap içtikten sonra 2 saat çay kahve tüketimi yasak dedi. Sabah uyandığım gibi içiyorum bir dilim portakal filan yiyorum yanında Demir emilimini iyi yapsın diye. Fakat yarım saati geçirip bir şey yemezsem istifra ediyorum, çünkü çok mide bulandırıyor. Gece de o yüzden içmiyorum