Nlfr57 Kızlar şükür bende dpgurdum dunden oncelı gün suyum gelmesı ıle sabah 9da 1cnm ıle yatısa alındım cok cektım acı cok ertesi sabah 06.05 de dünyaya geldı bebegım ama susuz kalmış. Cordonu 4kere dolanmıs nefessiz kalmıs beynıne oksıjen gıtmemıs olabılır mıs 30sn sonra aglamaya baslamıs . yogun bakıma yatırdılar alamadım kucagıma cok korkuyorum suan dua edın nolursun yalvarıyorum 🙏🙏 Başına gelen varmı ? Yardımcı olun
aser_cgnfrkn Nlfr57 Allah şifa versin İnşallah meleğinize. Tez zamanda buluşun sağlıkla sıhhatle inşallah
aylinsss Nlfr57 Allahım şifa versin sezeryana almayıp sizi normal doğum için beklettiler o nedenle mi oldu acaba
Blackk34 Allah yardımcınız olsun çocuğunuz öyle ya da böyle ağlamış en azından ben doğarken bana da kordon dolanmış oksijensiz kalmışım doğduğumda sesim bile çıkmıyormuş ama çok şükür yaşıyorum hangi bir sorunum da yok doktoram bitmek üzere zeka yönünden de olumsuz bir etkisi olmadı yani hiç endişe etmeyin☺️
demir_dilek Nlfr57 Kendini hiç üzme, iyi olacak bebeğin.20 günlük oğlum var, 35+3 sabaha karşı suyum geldi ve yatişım yapıldı. Bebeğim 6 gün yoğun bakımda kaldı, şu an çok şükür iyiyiz. İnşallah tez zamanda alirsin koklarsin minik kuzuyu