Zehra-bbr Bende de oluyo o ama tehlikeli bişey değil sanırım orda ayakları diz kapağı var demişti doktorum son günler olduğu için yeri çok daraldı baskı yapıyo olabilir
Papatya6 Benim haftam sizden küçük ben sürekli yaşıyorum sürekli sertleşme doktor bana abrtıyorsun dedi
civcivimm_ Benimde sürekli sağ tarafta olurdu ama bir sıkkınti olmadi çok şükür doktor bana igns yazmıştı zaten bu haftalarda normal olmaso da rahim kendini doğuma hazırlıo sadece çok sık olursa doktorunla ırtibat haline gec
Muazzez37 civcivimm_ tamam canm randevum var bakalim ne diycek doktorum insan ister istemez tedirgin oluyo ilk gebeliğim