Egencer_ merhaba, ben e-bebekten hamileligimin 3.ayında yastık aldım. U şeklinde olan büyük bir yastık. Sırt üstü yatmıyorum onun sayesinde. Bence hiç düsünmeyin alın. Muadil ve daha ucuza ürünler var fakat onların dolgusu falan yeterli değil. Bu yastık dolgulu ve kaliteli. Hem karnıma hem sırtıma destek oluyor. Bacak arasına alıyorum. Sarılıyorum bayağı işlevsel yani. Normal zamanda da kullanılır eğer sarılarak uyumayı falan seviyorsanız. Eşim de kullanıyor tv izlerken falan bazen.