-bal05- geçmiş olsun, doktorlar bel agrısı için hamilikte bu durumun çok normal oldugunu söylüyorlar. Benim doktorum bel agrın olması cok normal, kasların gevşiyor çünkü demişti. Bence bel agrısına en iyi gelecek şey gebelikte yapılabilecek egzersizler. Ben pilates yapıyorım, cok faydasını görüyprum gerçekten