Merhaba kizlar. Ben gece 05.55te kızımı kucağıma aldım. Şimdiden doğum bekleyen herkesi Allah bir avazda kurtarsin inşallah diyeyim
Ayın 4unde annem ve babam geldi yanıma. Annem doğurursun bi anda kızım ne olur ne olmaz diye diye evde kapı cam ne bulsa silip süpürüyor tabi 😁 (bu arada iyiki anneler gelmis baskasi gelse cok kotu kavgalar olabilirdi)
Bende o esnada 3 gündür hastanelere taşınıyorum sancim var diye "3cm açıklık var sabaha doğum yaparsın"diyorlar. Sonra doguramuyorum.2. Gun doktorum alttan uyardı doğum başlasın diye. Neyse dun gecede yine hastaneye gittik ayni cümleleri duyduk ama ebe artik şoke olmuş sen hala doğurmadın mi diye bana bakıyor 😁 ve Eve döndüğümüzde sancilarim şiddetlendi. Ben evde kalmak isterken eşim korkup ısrarla hastaneye gitmek istedi. Neyse gittik daha 4 cm olmuş açıklık dediler yatış verdi doktor. 3 saat sonra 6 cm olmuştu. Ama ebemiz açılmanın yavas ilerlediğini söyledi. 2 saat sonra hala ayni açıklık vardi. Ebe suyumu patlattı dogumum hizlansin diye. Amaben 3 gündür sancılı olduğum için dayanamadım. epidural istediğimi söyledim. Acıktığım 7 cm olunca epidurali yaptılar bi baktim uyuşmuş belden aşağı 😁 e doktor geldi benim kız gelmiyor inatçı inatçı 3 dikisim var ve vakumlu almak zorunda kaldj doktor. Doktorum bana diyor ki “rumeysa ben hayatımda böyle inatçı bir çocuk görmedim” 😁 ama sonunda 1 saat geçmedi kızımı kucağıma aldım. Vakumdan yana da bir sorun yaşamıyoruz su an. İşe böyle anneler. He bu arada Annemle eşim sanci çektiğim anlarda kendilerine verdigim zarardan dolayı darp raporu alacaklarmış 😁 biraz zor oldu benim dogumum ama benim açılmam olmadığı için zor oldu. Ebe hanim yaklaşık 50 yaşındaydı. Ve su yaşıma kadar senin gibisini 3 kere ya gordum ya görmedim dedi. Moraliniz bozulmasın yani anormallik bende 😁 simdi asiri tatlı bi bebis mis gibi mis gibi yatiyo yanimda ❤❤❤❤