Ben 34 haftalığım ve sonbahardan beri terlemelerim var. Doktoruma sordum bunun normal olduğunu söyledi, hormonlar yediklerimiz etkiliyormuş. Gece duş alıp yatarsam rahat uyuyorum. Çareyi bende yazlık kısa kollu gecelik ve ince pike ile yatarak buldum ki onuda tutmuyorum üstümde. Sabahları sırtım ter içinde uyanıyorum