Benim rahimde kanama bölgem var gebeliğin başından beri 8+1 de doktor kontrolüm vardı kanama bölgesi dağılmış coraspin kullandığım için emilmiyor rahim tarafından o yüzden bu hafta içinde kanaman olabilir demişti koyu renkli olursa korkma demişti eğer açık renk özellikle parlak kırmızı ve çoksa mutlaka doktora git demişti