Hamileliğinde yüksek tansiyon problemi yaşayan var mı önlem amaçlı neler yapıyorsunuz . Sanırım bende de başladı 20. Haftamdayım baş dönmesi çarpıntı yaşıyorum bayılcak gibi oluyorum burnumdaki kılcal damarlar kanıyor ne zaman burnumu silsem az bi miktar kan geliyor. Umarım ilaç kullanmama gerek kalmaz 😞