Test yaptım 3 hafta önce ıkı cızgı vardı sımdıde yaptım halen ıkı cızgı mıgdem bulanıyor hastalanmadım bırgun oldu oda çok az bırsekılde suan hıc bırsey olmuyo göğüslerim agrıyor nerdeyse tüm belırtıler var yınede diş gebelık olabılırmıkı yasıyan olduysa bır anlatırmısınız korkuyorum..her ıhtımale karşı aklıma geldı suan 1 aylık hamıleyım