Merhaba, ben 6 haftalık hamileyim ve yaklaşık 12 saattir (akşam 21:00-sabah 08:40) hala devam eden, çok şiddetli bir diş ağrım var. Doktorum herhangi bir ağrı durumunda almam için Parol vermişti, ben de saat 2 ve 6’da içime sinmeye sinmeye aldım çünkü artık dayanamıyordum. Yarım saat uyuyabildim sonra aynı şiddetle devam etmeye başladı. Karanfil, buz ile soğuk kompress, sirke, sıcak su torbası, yastık yükseltme vs. herşeyi denedim. Bir öneriniz var mı? Hem çok uykum var hem de çok ağrım var 😭