30Kubra Ozge5500 hmm ben 4 olarak alayım riske atmayım hiç genel olarak düşük çünkü dozları çok teşekkür ederim
Ozge5500 30Kubra rica ederim canm sana nasıl soyledilerse ole ic zatn cok az oluyor icip icmedigin bile belli olmuyorki 😂
benimoykum 30Kubra hiç sorun olmaz normal zamanda da kullanılmaya devam edilebilir hatta takviye olarak 9damla kullanıyorum ben 🤗 şifa olsun inşallah 🌸
babyandmom1 Benimde değerlerime bakmadan yazdı doktorum 10 damla. Decavit 1 gün iç bir gün içme dedi baya kararsız kaldım 😪ne yapsam?
30Kubra babyandmom1 değerlerine bakmadan nasıl olur? bir gün iç bir gün içme olur mu? düzenli alınması lazım o vitaminlerin başka bir doktor ile görüşün isterseniz
babyandmom1 30Kubra maalesef randevu bulamadım sağlık ocağıda bakmıyor olmazsa decavit içtiğim günlerde 5 damla şeklinde kullanırım