tugce123321 beeen 🖐🏼İki buçuk sene denedik ama sebepsiz yere olmuyordu, eşimin de benimee yaptırdığımız bütün tahliller temiz çıkıyordu. Doktor son çare olarak hsg rahim filmini önerdi, ondan sonrada olmasaydı aşılama dedi. Rahim filmini çekildim o ay adet gördüm zaten doktor korunun demişti. Sonra ki ay korunmadık ama inanın kafaya da hiç takmadık olursa olur olmazsa aşılama yapılacak zaten dedik. Ovulasyonu bile takip etmedik, kafamıza göre canımız istediğinde ilişkiye girdik o ay hamile kaldım. Şimdi 23+1 haftalığız kızımla, önce Rabbim sonrada rahim filmi sayesinde gebe kaldım. Anne olamamanın, her testimde negatifi gördükten sonra ki haykırışlarımı üzüntümü de yaşadım şimdi Rabbim nasip ederse bebeğimin sevincini de yaşayacağım. Tek dileğim Rabbim olmayanlara, gönülden isteyen herkese tez zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat nasip eylesin.