Merhaba kızlar,
Bugün nasipse bebeğim için ıslak mendil vs alıcam ama tam olarak ne almalıyım karar veremedim. Bebeğimin altını silmek için her defasında en iyisini kullanmak istiyorum hepiniz gibi. Lütfen bana tavsiye verebilir misiniz ? Uni baby yenidoğan en iyisi diyorlardı ama en son içeriği değişti felan diye okumuştum burada.