35+4 gunluk olduk.Sabahtan bu saate kadar bebeğim çok az hareket etti normalde çok hareketlidir. Birde kasilma hissediyorum. Şuan beni hastaneye goturcek kimse yok eşim işte onu bekliyorum gelmesini o gelince gitcem inşallah. Doğum yaklasinca mi hareketleri azalıyor?