2kusunannesi Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim 2 gğndür karın ağrısı ve ishal vardı bugün kadın doğum doktoru korona olabilir dedi ishal gibi korunma geçiren var mı aranızda yarın test vereceğim inşallah çıkmaz neler yapmam lazım