Bende astım var bazen geçmeyen öksürük yaşıyorum öksürük şurupları işime yaramadığından zencefil, limon, tarçın, karabiber, bal bunların hepsini bir karışım yapıp kaşıkla yiyorum çok iyi geliyor ama henüz doğum yapmadım emzirirken bir mani var mı bu gıdalarda bilmiyorum. Geçmiş olsun umarım geçer hemen 😞